April 12, 2011

saye baru pulang dari kampung halaman .. ati teramat la gembire dpt balik :)
terime kasih mama lyan kerenah ank ma yg degil nie .. heehhehe
sory la kwan2 lame da x meng 'update' blog nie.. bese la sye nie org kampung .. kat kampung xde line .. sush nk on9.. huuhu
hari2 yg sempurna bile di kampung .. dapat bersame-same keluarge.. kerenah anak-anak buah yang semakin membesar.. walaupun penat tapi hepy bile dgn mereke :)

actly just nak ucap terime kasih dan mitak maap kepada :-

terime kasih ... 

  • mama sebab masak kn sedap2 tok ank ma nie..
  • abah sebab ambik adik kt teminal n kasi duit ... hehehe
  • kakak sebab teman adik p jalan2.. walaupn kite tngh xde duit kn3?? hihihi
  • saiful sebab ade mase untuk saye ...
  • hero2 usu yg chumil.. korng la pengubat rindu usu.. :)
  • kawan2 yang anta aku kt basten ramai2.. aku terharu .. hahaha
  • kazen aku c sapik yang layan kerenah aku n taniah pada kau da dpt jd polis :)
  • cik meera sebab tlng tengok kan aku punye result LI .. heheh ( taniah utk kamu @#$%*? CEMERLANG )
  • kawan-kawan semue .. luv u :)
maapkan saye ...
  • mama n abah kalau adik ad wat salah n silap
  • cik fatin sebab xdapt nk hangout dgn kamuu !!
  • iera comel sebab da janji nk jmpe tp aku x jumpe kau !! sory syg ..
  • kawan2 sebab aku menyusah kan korang
  • saiful  sebab susah kan awak lagi .. luv u sayang .. ❤❤¸.•*"*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.¸❤❤
sayang kamu semue ...

No comments:

Post a Comment