February 26, 2011

hujung minggu ~~

Salam..
Ari nie aku nk cite weekend aku jumaat n sbtu,,, nak tau aku wat pe.. plan aku n deya ari jumaat nk dok rumah jew,,,pg2 lg dapat msg dari CIKIHA dye tanye  : “cikida n cikika apekah aktiviti kamo bedue ari nie???” CIKIHA bkn name sbnr .. beliau adlah sorng kawan yg selalu ade bile kami2 bejln ...hihih last2 dok umh teramat la bosan ,,so kami2 keluar mencri udare yg segar bersame2 cikiha.. J... destinasi tok ptg jumaat ialah DarulAman Lake...

Huh sebenarnye dtg sane nk p mkn jew mls la nk snap2 gmba ke.. bjln2 ke.. usha2 orng kt lake 2 ke kn.. tp tah mcm mane teringin plak nk round 1 tasik 2.... so kami betige pusing la 1 tasik .. orng bejoging  pusik tasik 2 pkai baju yang sesuai,,ni x kami betige pg mcm nk masuk mall ,, hahaha ..org yg jogging kt ctu semue pndang pelik jew,, ngeeeee J

mkcik deya :)

saye :)

Dialog sambil jalan-jalan ...

Cikida : wey sok pg kite joging nk??

Cikika : ha  !! jom2.. mcm bes jew ..

Cikiha : alah korng nie,, ckap jew lebey ,, tgok esok bgon pkol 12.. muke korng nk bgun pg.. da la tau tido ja..

Cikida : eh ko.. ke ko yg xberani nk join ni.. alah 1 tasik jew kot .. bukan jaoh pn.. xberani ke... ke ko nk tido smpai tgh ari !! :p

Cikika : cet ko .. da la .. xnk xpe aku n deya jew yg pegi esok ,, lps nie jgn ikot lg ..

Cikiha : ok . yela2 aku pegi sok.. tp korng tlg jd alarm aku pg sok . (dgn nada yg mengalah)

So da abis pusing masing2 balik kerumah ...

Mlm smlm aku n deya layan cite hantu kak limah balik rumah .. cite da lame keluar baru mlm td bekesempatan nk tengok ... xtahan kot ..gelak guling2.. kelakar tol la.. cecite2... hahah...

khusyuk !!

hantu kak limah !! hahah


Nthan pagi yg indah deya yg jdi tukang kejot kawan2 tok pegi joging.. J thnks cik deya ..
Sampai-sampai jew kat lake tgok orng ramai gilew.. asl la.. rupe2 nye ade petandingan memancing .. wah so ape lg time to market ,,, hahaha..
Cerap , tita , deya n aku .. kami berempat mule kn langkah bejoging .. mule2 stat same2 last2 aku n deya tetinggl .. sbb da xlarat,, sempot aku.. hehehe.. 2 la tau dok umh tido ja..baru pusing 1 tasik da xlarat..hey terok2.. wlpn lmbat mcm sipot dpt gak la ak n deya abiskan 1 round .. hihihi
Da abis kt situ ade la plak  makcik2 tgh senamrobik siap psng lagu kuat2..tita n cerap da bantai galak tgok makcik2 2 bejoget .. hahah dan2 pulak c deya boley p join mkcik2 2 senam robik.. wah hebat sungguh beliau .. td da sempot sngt .. senam robik elok ja.. deya2... xpe la .. cik deya berusaha utk trunkn berat bdan ,,, bagus,, hihihiih

kepenatan ~~

dye sangat penat ..
Ha korng nak tau ape yg belaku lepas bejoging ..hahhaahaha.. da la bepeloh2 ..berpuasati la jgak dgn ape yg kami buat ari nie.. tp kn lepas jew blik dari tasik kami2 pegi mkn kt warong taman siswa ... nk tau x kami2 bantai 2 pinggan nasi lemak ,,, wah kawan2 bek xyah joging kl mcm  nie.. baru kite keluarkan peloh da masuk 2 pinggan nasi lemak.. hey ape la korng nie... terok2.. actly ,, bes la dpt keluarkn peloh .. tp kl korng2 nk ikot mcm kami jgn sesekali mkn lps bjoging kompem2 balik tido .. nek la berat badan korng ... hihii

Ok that all for today ...  wait for next chpter J

No comments:

Post a Comment