February 21, 2011

kesempitan mase !!! salah sendiri ~~

salam .. 

ari nie pg kelas .. semangat .. tp bile da masuk lctre bukak cite pasal final projek .. adoyai .. 
terus wat aku jd kelam kabut .. mcm org yg da xtau nk wat ape .. wat nie xkene wat 2 xkene .. nak tau sebab ape.. sebab aku da xbnyk mase lg .. ari nie 21 feb 2011 ,,final projek kene presnt 21 mac 2011 .. n kene submit 14 mac 2011... hoho lebey kurang 3 minggu jew lg wey.. aaaaaaaa.... tidak .. !! eqa da x bnyak mase eqa !! jgn jd malas !! buang jaoh2 sikap M 2 !!!!

final projek nie group aku buat banglow 2 tingkat .. hoho .. nampak senag tp bile tengok drawing .. ayak macam mane nk mule kn nie .. =(
siyez aku jd mcm budak xtau ape.. kosong kot .. ishhh .. terok tol la eqa nie ,, 2 la tau nk enjoy jew ,, skng sape yg sush .. dri sndri jgak !! mnyesal da xgune btw sedar dr kesilpan sndri .. 

projek yg perlu diselesaikan sblm 14/3/2011

final projek last sem QS

so mase kelas td aku mulekn dgn wat bhgian electrical .. nmpk mudah tp rumit .. wat muke tembok jew td dpn lctre .. kejap2 aku p tnye .. xsmpai 10 minit tanye lg .. heheh ,,sory encik saye budak baru nk belajar :)

antare kerja yg aku ptot buat ;)


group aku ade 4 orng .. deya , cik meera , farlin n aku ..semue ade tugas masing2 tok projek nie... semue mmbe2 aku perangai gilew gak .. kami mmg suke wat keje last2 minit .. tp alhmdllh stkat nie semue yg kami2 buat berjaye ..

kesayangan saye :)
farlin , deya , cik meera n saye !!

ya allah ,, ampunkan la dosa hambaMu ini .. pemudahkanlah segala tugas2 kami.. amin ya robal .. alamin ..

No comments:

Post a Comment