March 17, 2011

jiwe kacau !

arggghhhhh !!!
aku sentap gilew malam nie..
ati rindu sangat so aku buang ego aku jaoh2 ,, mule kan tok text dye ..
ape yang aku dapat ??
be+ sakit atie nie..
ya allah .. kuat kan la semangat hamba mu ini ~~

kalau aku x text tah bile2 la dye nak text aku.. buang ego eqa !!'
aku da ketepikan ego aku wey !!!
sedey sangat.. :(
dye layan aku cm xde pape jew yg belaku ..

siyez aku terase gilew!!!
maybe dye ade temakan atie ngn perangai aku ..
tp aku pn trse ngn dye .. aku perlukan dye time2 cmnie..tapi bnde nie wat aku btmbah serabot !
sakit2...hey...
msing2 xpaham ..
msing2 nk salahkan same sndri..

las2 msg dye bg kt aku :-
"selamat malam.. aku ketepikn ego aku tok wish nite kt ko..aku harap ko puas ati"

wahhh !!! gilew wey
terime kasih la banyak2..
aku hargai !!!

 :: smpai bile bnde nie nk jdi pun aku xtau la..

No comments:

Post a Comment