March 18, 2011

hati tak TENANG !
:: sebab ape ati tak tenang?
   sebab aku rindu .

kalau ati x tenang buat ape2 pun xjadi..
rase nak marah jew orang kat sekeliling..
ade jew yang xkene..

:: rindu sape?
  mama abah kakak abg  hero2 aku ..
  n the most important person ~ saiful !


:: sebab ape rindu?
  sebab da lame gilew x jumpe mereke2.. (sebulan jew kot tp lame bg aku)
  huh.

ape yang aku boley buat setakat nie cal, video cal... arghhh 2 jew la yang mampu ..
teramat la sedey dapat tau mama xsehat .. tetibe jew ade darah tinggi.. sebelum nie mama xde pun darah tinggi .
kene ulang alik wat mdcal kt hsptl semban..


ya allah kau sembuh kan la penyakit mama .. berikan la semangat untuk mama ..

siyez !! rindu sangat kat dorng ,, tah tetibe aku rase dorng makin jaoh jew dgn aku ,, ermmm
maybe aku tengah serabot dengan final projek final exam yang x lame lg nie kot.. bnde2 nie wat aku jdi kalot,,
tak tau nak mule kn macam mane.. sebab 2 la aku perlukan mereke2 kat sisi aku untuk jadi kan semangat..
mama,, need u  !! ::(

:: SAIFUL !! ni lagi sorng manusia yang aku rindu gilew tahap 4 !!! tah kenape tah nak ade masalh plak ngn dye ~~

tah la wey asal la.. makin jaoh mkin rindu ! mkin dye wat hal mkin aku be++ wat hal.. dye mara, aku + marah.. sorng pun xnak ngalah ! EGO !!!!
nak angin jew kan . da la mamat nie kepale angin .. kalau dye kate cm 2 cm 2 la dye wat ! xde sape ley bantah ! adoyai.. sabar eqa~~

saiful !! aku sayang kau wey!! rindu der.. huh !!!


ermmm xpela dugaan semue nie.. sabar eqa.. setiap masalah mesti ade jalan penyelesaiannye.. jangan cpat wat keputusan terburu-buru nanti diri kau jugak yang menyesal,, menyesal da xgune eqa !!! ingat 2..

:: harap semuenye kembali seperti biasa .

No comments:

Post a Comment