March 23, 2011

oit..oit..oit.. hohoho lame sudah tak meng uPdate ini blog !!J


> sebelum 2 nak cite pasal sorng minah nie.. aku baru la kenal dye.. dulu kenal pun sebab ade problem..hahah..tapi sekarang kenal da xde problemm..huhu 
> mira kacang a.k.a FATIN NUR AMIRAH . 
> sape kah beliau ? aku nk cite sebe ckit keperibadian dye yg aku tau ~~ 
> mira ni sbnanye asal dari mersing..mase form 4 satu skola ngn mmbe aku safuan a.k.a rempit.. 
tah cm ne la boley bersangkut paut minah nie ngn kawan2 aku.. n ramai lg la yg dye kenal mmbe2 aku kt sekolah teknik bukit piatu, melake tue..
> ha nak di jadi kn cite sebenar nye minah nie just kawan dgn makcik deya last2 tersangkot ngn aku2 sekali kawan ngn dye.. 
> dye nie teramat la gilew . kalau dok lyan kerenah dye mesti korng2 pun jdi gilew.. 
> siyez dye wat aku gelak bile dgr dye bercerite !! hahaha 
> yang xley bla aku dapat nickname baru dari dye 'eqa tora' .. siot punye kacang ,, cube la bg name yg bes2 ckit  ^_^ .. 
> perkare yg selalu dye buat kalau dye bosan mesti dye call mkcik deya nk burak lame2 lpas ckp ngn deya msti ckp ngn aku plak .. kaye seh minah nie... sanggup tepon semate2 tok kawan ! bagus2.. org len sebok topup tok dok msg ngn bf ,,tp dye nie len skit,, anti laki2,, hahaha ,, 
> tp dlm bek ati 2 ade gak la kedekot nye.. dye xnak msg o cal aku sebab dye ckp kalau tepon no aku mesti mahal.. cettt bekire palk ko c kacang !
> aku cite sebab dye nie selalu folow blog aku.. aku x update mule la dye bising .. ( sory la ea kacang ) 
> thnks jd kwan aku wey !


JJok next topik JJJ


19 mac 2011
aktiviti ari sabtu pasar malam taman amanJ


20 mac 2011
:: tarikh nie telah membuatkan seorng kawan aku menjadi lebeh tue ,,, 
:: to NUR FATIN BINTI HAMDAN selamat hari lahir yang ke 20 tahun.. may allah bless u kakak .. aku sayang kau ketat2 ! kau la kakak aku sampai bile2 .. J


hari nie jugak hari yang sangat  memenatkan.. dari petang sampai ke pagi esoknye siapkan  final projek  n prepare tok present.. huh semangat tok sipakan .. xkesah la x tido pun xpe asalkan dapat buat yang terbek !


21 mac 2011

  • dengan mate yang bengkak, keletihan yang teserlah tapi kuat kan semangat datang kelas utk mencapai 1 misi penting  
  • " presentation final projek "
  • last2 sampai kelas berdepan dengan lecture huh mule takot gak nak masok sebab da telambat 30minit tp wat xtau jew masuk n lecture cakap prsent projek kamu next week ! 

OMG ! PUAN KAMI XTIDO SEMATE-MATE NAK SIAPKAN!! KENAPE POSTPONED PUAN !


tapi xpela.. terime la dengan sabar ye kawan2.. kite jgn giveup ok ! cehh....
so ari nie prsent cancle ,, xpe2.. ambik peluang utk jmpe penyelia bg dye cek draf BQ .. 
nak tau ape yg jadi pade kiteorng punye BQ .. 
"syazmira, syafiqa, shahida dan halijah sile buat semule RE-DO !!!"
hambik kau !! buat balik wey !! da nek bengkak ini kepala mau pk oooo last2 kene wat balik.. adoyai... 
pulang dengan atie yang hampe .. igt kan da ley setel da final projek nie.. upe2nye belom lg .. argghhhhh... penin2... 


22 mac 2011
hahah.. first time aku makan cekodok a.k.a jempot2 yang dibuat oleh budak2 laki kelas aku.. nak jdkn cite.. aku datang umah dorng just nak jumpe c pawas nk bgi pendrive.. sampai2 dorng tengah dok sebok2 buat menu tok minum petang umah dorng.. da la ari ujan memang mase 2 perut aku lapar gilew.. so ape lg dorng da ajak makan, tak kan nak tolak kn.. makan jew la.. hoho no bad la.. sape kate budak laki x pandai masak.. pandai wey ! setakat sok da kawin bini xde kat umah masing2 boley la di harap .. hahahaha


23 mac 2011
hari yang dinanti-nantikan oleh semue budak2 lepasan spm 2010 .. result spm !! mesti masing2 rase macam2.. takot, gementar, suka, duke, gembire, sedey n macam2 la kan.. teringat plak la mase aku dolu2 kn.. hahah exited gilew nk p ambik reslt last2 result x la bek mane pun.. tapi aku besykor dgn ape yg aku dpt .. alhmdllah..

  • kepada AHMAD NUR HADI BIN MASHOD taniah  dengan kejayaan 8A dalam SPM .. semoge berjaye lebih cemerlang lepas nie.. Insyaallah .
sape hadi? : adik kesayangan saifulfikri J

ok kawan2 .. jumpe lagi.. terimas .

No comments:

Post a Comment